Key Account Manager - sprzedaż usług SEA/RAIL/AIR/FTL | Omida Sea And Air S.A.

Key Account Manager - sprzedaż usług SEA/RAIL/AIR/FTL

Rozpocznij karierę w międzynarodowej firmie spedycyjnej. Postaw na profesjonalną firmę z ponad 9-letnim doświadczeniem.

PRZEWIŃ
Sea & Air Kariera

Key Account Manager - sprzedaż usług SEA/RAIL/AIR/FTL Gdynia

Key Account Manager - sprzedaż usług SEA/RAIL/AIR/FTL w dziale R&D w Gdyni /Cała Polska

Cześć, cieszymy się, że tutaj jesteś! Poszukujemy do naszego zespołu osoby z doświadczeniem w sprzedaży, która wesprze swoimi nieszablonowymi pomysłami dział Research & Development. Krótko o nas ⏬

W naszym zespole bardzo wysoko cenimy:

  • Komunikatywność przez duże “K” to znaczy - rozmowy z ludźmi, nawiązywanie kontaktów z Partnerami Biznesowymi, szybką wymianę informacji
  • doświadczenie w branży TSL, - wymagamy minimum 3 letniego doświadczenie w obszarze usług SEA/RAIL/AIR/FT
  • rzetelność w wykonywaniu swoich obowiązków oraz dobrą organizację pracy własnej
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację telefoniczną oraz mailową
  • doświadczenie w budżetowaniu portfela klientów

Na biznes patrzymy, jak na wyzwania i szanse, w związku z tym:

chcemy zaprosić do współpracy z nami osobę, która chce podążać nowymi ścieżkami i odnajduje nieszablonowe rozwiązania

Do pracy z nami niezbędne będzie:

  • wysoka zdolność organizacji własnej pracy
  • prawo jazdy kat. B
  • obsługa komputera

Przejdźmy do konkretów. 🧐 Na tym będzie polegać Twoja codzienna praca:

  • aktywna sprzedaż usług TSL
  • budżetowanie portfela klientów, długoterminowe planowanie sprzedaży oraz bieżące raportowanie wyników
  • realizacja indywidualnych oraz strategicznych targetów sprzedażowych
  • budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami
  • prowadzenie negocjacji handlowych
  • współpraca z innymi działami oraz zagranicznymi agentami
  • udział w targach oraz eventach branżowych

Dlaczego warto być częścią naszego zespołu? Oferujemy:

  • umowę o pracę lub kontrakt B2B
  • motywacyjny system wynagrodzeń
  • niezbędne narzędzia pracy - auto służbowe, telefon, laptop
  • dodatkowe lekcje języka angielskiego
  • wsparcie teoretyczne oraz praktyczne - czytaj realne wdrożenie do pracy w naszym zespole - mamy w tym doświadczenie i stawiamy na Twój mocny start
  • rozwój zawodowy w oparciu o szereg szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
  • pakiet medyczny, kartę Multisport
  • możliwość pracy hybrydowej
  • ubezpieczenia grupowe
  • udział w targach oraz wyjazdach integracyjnych w Polsce i Europie

Lokalizacja:

Gdynia / Cała Polska

Już tylko krok dzieli Cię od tego, by dołączyć do nas! Prześlij CV na adres: praca@seaandair.pl

Jeżeli masz głowę pełną pomysłów i talent do sprzedaży napisz do nas, zadzwoń lub wpadnij do naszego biura. Dołącz do Działu Research & Development i realizuj swoje marzenia!

Zapraszamy na pokład!

Powrót do ofert pracy
undefined | Omida Sea And Air S.A.
Sea & Air Kariera

Dlaczego warto wybrać Omida Sea And Air S.A.?

Dowiedz się więcej

undefined | Omida Sea And Air S.A.
  • Transport
    • Transport Morski
    • Transport Lotniczy
    • Transport Lądowy
  • Usługi
  • Firma
  • Klient
  • Blog
  • Kariera
  • Kontakt
    • 🇵🇱 Polski
      🇬🇧 English
      🇺🇦 Українська мова
Omida Sea And Air S.A.
Copyright © Omida Sea And Air S.A. 2012 - 2022
| Wszelkie prawa zastrzeżone
Przeglądając tę stronę, zgadzasz się na używanie plików Cookies. Więcej na Ochrona Danych